וולקאם: התייר ה-3 מיליון, היא תיירת

    קובי פינקלר No Comments on וולקאם: התייר ה-3 מיליון, היא תיירת

    התייר ה-3 מיליון שנחת בישראל הוא למעשה תיירת מרומניה – איוואנה אייזק

    השר לוין צילום: יח"צ
    16:10
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on שבועיים לאחר ליל הניסים: צה"ל פינה שרידי טיל איראני

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני זמן קצר (שלישי) נחתה בישראל איוואנה אייזק מרומניה והיא התיירת ה-3 מיליון שמגיעה לישראל השנה. לצידה בעלה מיהאי גיאורגסאי, למעשה התייר השלושה מיליון ואחד. שר התיירות יריב לוין בירך אותם בקבלת פנים חגיגית בנתב"ג: "חציית קו התייר ה-3 מיליון השנה ושבירת שיא כל הזמנים בכניסות תיירים לישראל הוא יום חג ונקודת ציון היסטורית. חצי מיליון התיירים שהגיעו אלינו השנה הם חצי מיליון שגרירים נוספים של ישראל בעולם".

    שר התיירות יריב לוין אמר: "חציית קו התייר ה-3 מיליון השנה ושבירת שיא כל הזמנים בכניסות תיירים לישראל הוא יום חג ונקודת ציון היסטורית. אנו פורצים את מחסום ה-3 מיליון ועתידים לסיים את השנה בהישג אדיר שטרם נראה כמותו מקום המדינה. אני נרגש לקבל השבוע את התיירת ה-3 מיליון ושמח על ההישגים שאנו במשרד התיירות רואים, כתוצאה מההשקעה האדירה שאנו עושים בשיווק ישראל בעולם, בשיתופי פעולה יוצאי דופן עם חברות ותעופה ובקשרים שאנו מהדקים עם סוכני התיירות. כל אלה נושאים פירות והכניסו למשק ולכלכלה הישראלית עד כה השנה כ-17 מיליארד ש"ח ואלפי מקומות תעסוקה".

    שר התיירות, יריב לוין, קיבל את פניה של איוואנה בשדה התעופה בטקס חגיגי שכלל שטיח אדום, פרחים ובלונים והעניק לה תעודה המציינת את היותה התיירת ה-3 מיליון של מדינת ישראל לשנת 2017. השר יריב לוין ומנכ"ל המשרד אמיר הלוי ליוו את בני הזוג הנרגשים ללימוזינה מפוארת משם הם ממשיכים לחופשת החלומות, כאשר במשרד התיירות הכינו מגוון אפשרויות.

    במהלך הסיור ישודרג חדרם לסוויטה מפנקת, הם יזכו לאירוח מפנק בנווה מדבר וביקור בוצי בים המלח. עוד צפויים בני הזוג לטוס במסוק בשמי ישראל ולצאת לסיור שקיעה מרהיב לאורך חוף הים בת"א. את החופשה יקנחו בני הזוג בארוחת שף פרטית בביתו של השף ניר צוק.

    השר הוסיף: "קיבלנו את פניה של התיירת ונדאג שתהיה לה חופשה מהחלומות. התיירת תהנה מחופשה ייחודית בישראל, ואנחנו כמובן נשתמש בחופשה הזו גם ככלי שיווקי לפרסום הנופש בישראל בעולם. חצי מיליון התיירים שהגיעו אלינו השנה הם חצי מיליון שגרירים נוספים של ישראל בעולם ונציגים נאמנים שלנו ברשתות החברתיות. זוהי תרומה מכרעת להסברה הישראלית".

    במהלך החודשים ינואר עד אוקטובר השנה נכנסו לישראל 63 אלף תיירים מרומניה, לעומת אותם החודשים בשנת 2016 בהם נכנסו 40.1 אלף תיירים. בשנת 2015 עמד מספר התיירים

    בחודשים אלה מרומניה אשר נכנסו לישראל על 37.4. סה"כ מדובר בעלייה של 57% במספר התיירים בהשוואה לשנה שעברה. התיירים הרומנים שוהים בישראל בממוצע 7 לילות במהלך חופשתם כאן.

    בעקבות נוהל עידוד פתיחת קווי תעופה שהוביל משרד התיירות התווספו בשנה האחרונה מספר יעדים חדשים מרומניה, מה שהביא לגידול במספר הטיסות השבועיות. מספר הטיסות השבועיות מרומניה לישראל מגיע בשיא העונה ל-64 ,כאשר רובן מגיע לנתב"ג מבוקרשט הבירה. בנובמבר השנה החל לפעול קו חדש מבוקרשט לשדה התעופה עובדה.



    0 תגובות